Pyetje të shpeshta
November 26, 2021 2022-11-23 8:06Pyetje të shpeshta
Cilat metoda transporti janë në dispozocion?
Korrieri jua dërgon porosinë në pragun e shtëpisë suaj ose mund ta merrni porosinë në një nga qendrat e shërbimit postar në qytetin tuaj.
A bëni dërgesa ndërkombëtare?
Po bëjmë edhe dërgesa ndërkombëtare.
Sa kohë duhet për të marrë porosinë time?
Porositë vijnë tek ju nepërmjet shërbimeve postare qe ItalOptik bashkëpunon dhe mbërrijnë brenda 1-2 ditëve në Tiranë, dhe 2-5 ditë për qytetet e tjera. Ndërsa për Kosovë, Maqedoni dhe Mali i Zi koha e transportit është rreth 7-8 ditë.
Cilat metoda pagese janë në dispozicion?
ItalOptik përdor programe kompjuterike të miratuara nga Visa International dhe MasterCard Worldwide me standartet më të fundit të sigurisë (128-bit SSL Secure Socket Layer). Gjatë kryerjes së pagesës, klienti lidhet automatikisht me serverin e pagesave, pjesë e sistemit të kontrollit të qendrës së përpunimit të të dhënave të bankës. Të dhënat bankare të klientit, të mbrojtura nëpërmjet enkriptimit nuk kalojnë dhe nuk ruhen nëpërmjet sistemeve elektronike të ItalOptikes.
Si mund të bëj një porosi?
Ju mund të porosisni produktin e dëshiruar në dy mënyra:
• Blerje e shpejtë me një klik.
• Shto produktin në shportë. (për më shumë shiko linkun)
Si mund të anulloj apo të ndryshoj porosinë time?
Për anullim apo ndryshim porosie jeni të të lutur që brenda një ore nga momenti i kryerjes së porosisë të kontaktoni Shërbimin e Klientit në numrin +042222985 ose të dërgoni një email te info@italoptik.al duke specifikuar numrin e porosisë.